Zpět Zpět

Návod

Návod
Zobrazit vše

Návod

Návod
Zobrazit vše

FAQ - často kladené otázky

FAQ - často kladené otázky
Zobrazit vše

Záruka digestoře

Záruční servis

Každá zakoupená digestoř značky Notrberg je zcela nová a vztahuje se na ni dvouletá záruka.

V případě reklamace se obraťte na servisní oddělení, které zajistí návštěvu servisního technika a poskytne technické informace. Veškeré osobní údaje poskytnuté zákazníkem budou zpracovány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů.

Pro zajištění dlouhého a spolehlivého provozu naší digestoře je důležité přečíst si produktový list, který obsahuje mnoho užitečných informací, například o instalaci, používání a údržbě. Správná péče o výrobek zajišťuje dlouhotrvající ochranu povrchu; proto Vám doporučujeme přečíst si záruční list, kde najdete všechny podrobnosti týkající se používání a záruky digestoře.

Záruka digestoře

Pozáruční servis

Společnost Nortberg nabízí také komplexní pozáruční servis. Pozáruční servis zahrnuje: kompletní kontrolu, údržbu a výměnu opotřebovaných dílů a součástí. Jedná se o zpoplatněnou službu; cena služby se vypočítá poté, co servisní technik určí rozsah práce.

Prodlužte si záruku digestoře!

Pokud nám zašlete fotografii své digestoře Nortberg, můžete získat prodloužení záruky až o 6 měsíců!

  1. Koupit jakoukoli digestoř Nortberg
  2. Vyfoťte digestoř po instalaci
    v kuchyni
  3. Nahrajte svou fotografii prostřednictvím platformy Nortberg
  4. Využijte prodloužení záruky
Využít výhodu

Proč Nortberg?

  • Záruka digestoře
    Rychlé
    a bezpečné odeslání
  • Záruka digestoře
    Výrobek přímo
    od výrobce
  • Záruka digestoře
    Garance
    kvality
  • Záruka digestoře
    Zaruční i pozáruční
    servis